No niin. Suoraan asiaan!

Paino: 63,3  Pituus: 161

Eli olen jojoillut painoni kanssa, ja muutenkin koen itseni lihavaksi. Tai no ei ehkä lihavaksi, mutta.. No, epämukavan hyllyväksi. Ajattelin yrittää alkaa kirjoittaa tänne yrityksistäni laihduttaa noita muutamaa häiritsevää kiloa. Toivon mukaan joku samassa tilanteessa voi jättää jokusen kommentinkin!

Mutta. Olin viime viikon, ja tämänkin, flunssassa ja kuumeessa. En voinut käydä jumpassa ollenkaan, paitsi viikko sitten maanantaina. Ja nyt, kun flunssa ja MENKAT ovat vaivanneet, oon syöny kaikkee .. paskaa. Mansikkarahkaa, Kismettejä, karkkia, suklaata, keksejä, lättyjä, pannukakkua, pullaa... Ja heti tuntuu läskit kasvaneen naamassa. Ja kyllä tuo puntarikin jo näyttää että kolme kiloa tullut lisää ennen joulua olleesta lukemasta. Masentavaa. Miten ihmeessä saan itseni kuriin? Mä vaan tykkään suklaasta.. ja herkuista. Nyyh.

Ja laihdutuksesta tekee masentavan se liikunta! En pidä liikunnasta! Jumpissa olen käynyt, mutta se on niin vastenmielistä.. Kaikki muut siellä ovat niin kauniita ja hoikkia. Tykkäisin joukkuelajeista, mutta missäs semmoista pääsee... Huomenna on kyllä pakko mennä, mutta näyttää siltä että kaverit on ehkä tulossa kylään... Ja polvivaikeuksien takia en voi sietää kävelylenkkejä. Huoh. Kesällä kaikki on helpompaa, sillä pystyn kyllä rullaluistelemaan. Tosin sitäkään kovin usein tehty, aina on niitä hyviä syitä vain maata sohvalla...